A leghatékonyabb nyári diéta: 7 indiai diéta tipp a nyárra második oldal

Nyári fogyókúrás tippek

May 2, 5 m read views Minden évben felfújnak egy új fogyókúra programot, amely csodákat ígér. Ennek általában bedőlünk, és sokszor sikeresen le is adunk néhány kilót, amely előbb-utóbb visszatapad. Az igazság az, hogy csoda fogyókúra nem létezik — hosszútávon csakis egy egészséges étrend betartásával és rendszeres mozgással lehet egy optimális testsúlyt fenntartani.

Igen nyári fogyókúrás tippek, de ehhez előbb le kell fogyni — érvelnek azok, akik rohanós nyári fogyókúrás tippek lehetetlennek tartják a drasztikus életmód változást. Azonban nem muszáj koplalni, drága fitniszklubba járni, finomságokról lemondani — léteznek egyszerű, bevált módszerek, amelyek betartásával maguktól potyognak le a kilók.

Azonban a legideálisabb évszak erre a tavasz, ugyanis szervezetünk a természettel párhuzamosan kiújul, így egy tavaszi tisztítókúra nem csupán könnyebben megy, de a súlyveszteség is jelentősebb lehet. Nem hiába böjtöltünk évszázadokon keresztül húsvét előtt! Télen fontos a magasabb kalória-bevétel, amely védelmet és energiát biztosít a legyengült szervezetnek. A nyári fogyókúrák pedig általában gyors, néhány hetes programok — ezek több kárt okozhatnak, mint hasznot.

Post navigation

Fogyás gyorsan Minden nő álma-vágya a gyors fogyás. Sajnos ilyen nem létezik komoly következmények nélkül. Azok a programok, amelyek gyors fogyást ígérnek, hosszútávon nem működnek, rövidtávon is csak azért hatásosak, mert általában drasztikusan redukáljuk a kalória-bevételünket, 4 fogyókúrás segítő sok esetben fontos ételcsoportokat mellőzünk.

Gyors fogyókúrák kimondottan ártalmasak lehetnek a belső szerveinkre különösen a májra és vesére.

4. Frissítő italok nyáron

A koplalás és éhségérzet jelentősen befolyásolja a tudatunkat, közérzetünket és fizikai képességeinket. Nem csoda, hogy ezeket a programokat általában feladjuk — a kilók pedig hamarosan visszatérnek. Ez a jojó effektus a szervezetünket kimeríti.

nyári fogyókúrás tippek

Fogyás egészségesen Lefogyni egy dolog — fenntartani az optimális súlyunkat sokkal nehezebb. Éppen ezért koplalás, ételcsoportok kihagyása helyett sokkal hatásosabb az étrendünk megreformálása — friss zöldségekgyümölcsök, rostok, teljes kiőrlésű gabonafélék, halak fogyasztása.

Fogyókúra tippek

Egy egészséges étrend betartása mellett, ha rendszeresen mozgunk, a felesleges kilók előbb-utóbb leperegnek. De ez nem egy gyors folyamat, hanem hónapokig tart!

nyári fogyókúrás tippek

Szakvélemény szerint a reális cél a heti 1kg súlyveszteség, ami egyrészt könnyen megvalósítható, másrészt nem káros a szervezetre. Fogyás hatásosan Mivel a fogyókúra egy jövedelmező iparággá vált, és egyre több a túlsúlyos ember, a tudományos kutatói munkák is kiterjedtek erre a területre.

A szervezetünk működését analizálva sok trükkel és módszerrel lehet a tudatunkat befolyásolni — pl telített érzettséget kelteni, leküzdeni az édesség kívánatát stb.

nyári fogyókúrás tippek

Azonban nyári fogyókúrás tippek natúr élelmiszerek, amelyek nyári fogyókúrás tippek a szervezet zsírégetését, anyagcseréjét, vagy természetesen tisztítják a bélrendszert, vérkeringést stb — ilyen pl a barnarizs, ananász vagy banán, de fogyókúra alatt többnyire a szuperételek kategóriájából ajánlatos táplálkozni. Ezt el lehet érni redukált kalória-bevétellel, vagy fokozott kalóriaégetéssel nyári fogyókúrás tippek leghatásosabb ezek kombinációja.

nyári fogyókúrás tippek

Továbbá testmozgás nem sportolást jelent, hanem rendszeres, napi minimum 30 perces fizikai aktivitást lásd rendszeres testmozgás. Ezt könnyen be lehet iktatni a mindennapi életünkbe — de csakis akkor, ha nem tesszük túl magasra a mércét és a tevékenységet élvezettel végezzük pl gyorsséta, biciklizés, foci a parkban, táncolás.

Még a házimunka is élvezetéssé válhat, ha arra gondolunk, hogy mennyi kalóriát égetünk takarítás közben! A viscerális zsír egy rejtett hasi zsírréteg, amely létfontosságú belső szerveink köré rakódik le, így sokkal komolyabb probléma, mint pl a csípőn, combon és bőr alatt kialakult zsírpárnák.

nyári fogyókúrás tippek

A viscerális zsír toxikus, cukorbetegséghez, szív- és érrendszeri betegségekhez vezet. Éppen ezért a derékbőségünk mérete sokkal fontosabb, mint a testsúlyunk!

Adatvédelmi Irányelvek 50 egyszerű tipp a nyári fogyáshoz Mire körbejár a nyár, a legtöbben nem vagyunk annyira motiváltak a súlycsökkentő céljaink megvalósítására, mint januárban.

Vékony testalkatúak különösen ügyeljenek erre! Folyadék — fogyókúra alatt igyunk még több folyadékot, vizet vagy gyógynövényteát, de szűrt vagy pürézett levesek is serkentik a fogyást. Dörzsöljük le az elhalt bőrsejteket, és szaunázzunk!

HÁZI ZSÍRÉGETŐ - gyors és olcsó

Ügyeljünk a testtömegindexünkre és testzsír-százalékunkra — ezeket modern mérőkészülékekkel könnyen tudjuk monitorálni, bár a BMI sok esetben félrevezethető lehet pl sportolóknál. Ne fogyókúrázzunk ünnepi időszakokban vagy családi évfordulók idején — lehetetlen betartani! A nyugati médiában évről-évre letesztelik a népszerű fogyókúrás programokat. A divatos fogyókúrák közül leghatásosabbnak tűnik a szétválasztó diéta és a low GI diéta — mindkét esetben valójában egy speciális táplálkozási életmódról, azaz diétáról van szó.

nyári fogyókúrás tippek