Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt? | Well&fit

Gyorsan égesse el a felkar zsírját, Hogyan lehet gyorsan elveszíteni az alsó kar zsírját

Íme 7 olyan kutatói felfedezéseken alapuló módszer, mellyel hamar csökkentheted a deréktérfogatod.

gyorsan égesse el a felkar zsírját

A futócipőd már totál elhasználódott, egészséges ételekkel töltöd meg a bevásárló kosarad, és résen vagy, hogy a stressz miatt ne habzsolj be fél kiló jégkrémet.

Mégis ott az úszógumi a hasadon. Ez bizony frusztráló, de ne add fel!

  1. Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?
  2. A fogyás és a zsírégetés kapcsán sokaknak a kardio-mozgásformák jutnak eszükbe, mint például a futás.

Ezek az egészséges jó tanácsok kezdetnek szuperek, de ne feledd, hogy ahogy öregszel, még jobban meg kell dolgoznod az alakodért és okosabban kell enned is, hogy fenntarthasd a derekad karcsúságát. Michele Olson, az Auburni Egyetem gyakorlati kutatója. Íme a tudományosan bebizonyított módszerek, melyekkel az eddigi rutinszerű gyakorlatok végre gyors eredményeket hozhatnak.

Gyorsan égessen zsírt a karjában. A hátnak egyenesnek vagy kissé befelé íveltnek kell lennie.

Gyorsítsd fel a sétát! Törekedj hetente alkalommal legalább 30 perces, gyorsabb ütemű gyakorlatok végzésére.

  • Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?
  • Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt? | Well&fit
  • Természetes módja a karzsír elvesztésének

Érdemes olyan tempóban gyalogolni, hogy éppen, hogy csak pár szót tudj kimondani. Ha nem tudod fenntartani az egész edzésidő alatt az erősebb intenzitást, időközönként iktass be lassabb tempójú részeket.

gyorsan égesse el a felkar zsírját

Néhány egyszerű mód erre: — MP3 lejátszóval: Gyorsíts fel minden második dalt. Ugyanezt meg tudod csinálni egy futópadon is, ahol az fokos szögű lejtőt csökkentsd nullára a sétához.

A hasi zsírt a felülés egyáltalán nem égeti!

Labdára fel! Ahhoz, hogy változatosabb hasformáló gyakorlatokat végezhess a klasszikus felüléseknél, használj fitballt.

gyorsan égesse el a felkar zsírját

Majd ezt egészítsd ki néhány mély hasi izmokat célzó gyakorlattal. A lábujjaidon gyorsan égesse el a felkar zsírját, emeld fel a csípőd és a combod a földről, hogy a tested, fejed búbjától a lábadig egyenesbe kerüljön.

Gyorsan égesse el a felkar zsírját

Tartsd ezt a pozíciót másodpercig. Aztán végezz néhány derékgyakorlatot: Feküdj oldalhelyzetbe, támaszkodj a könyöködön, az alkarodon és az oldaladon, a csípőd emeld fel, a szabad karod pedig nyújtsd a mennyezet felé.

Vedd elő a súlyzókat!

  • Gyorsan égessen zsírt a karjain, próbáljon at.
  • Gyorsan égessen zsírt a karjában, végül karcsú felkarja Hogyan kell csinálni!
  • Bella vi fogyás kiegészítők

Az olyan erőteljes aerob testmozgás, mint amilyen a gyors esercizi zsírégetés vagy a kocogás nagyszerűen olvasztja a hasi zsírt, de a rendszeres teljes, saját testsúllyal végzett edzés még hatékonyabb és gyorsan égesse el a felkar zsírját távon eredményesebb deréktájon. Egy 12 hetes Skidmore College-i tanulmány szerint azok a sportolók, akik nem túl nagy intenzitású, teljes test ellenállásra alapuló rendszeres gyakorlatsort kombináltak kardióval, több mint kétszer annyi testzsírt dolgoztak le, ráadásul több mint 4-szer annyi hasi zsírt, mint a csak kardiógyakorlatokat végzők.

Gyorsan égesse el a felkar zsírját. További cikkeink a témában

Az ellenállásra épülő gyakorlatsort végző csoport magas proteintartalmú étrendet követett, a másik csoport viszont hagyományos, mérsékelt fehérjetartalmú diétát tartott. A kutatók úgy gondolják, hogy az extra zsírvesztés oka a kalóriaégetés növelése a súlyzózás áltál, illetve az extra protein-bevitel. Bónusz: Ennek az edzésmódszernek köszönhetően elfelejtheted a visszahízást.

gyorsan égesse el a felkar zsírját

Egyensúlyozás egy lábon A kutatások szerint még az olyan alapvető gyakorlatok is, mint a guggolás és a súlyemelés is nagyszerű módjai a törzsizmok erősítésének és segítenek a has laposításában. Egyesítsd az egyensúly gyakorlatokat, mint amilyen az egy lábon állás vagy az egyensúlyozópad és a felfújható korong használata ezek beszerezhetők a sportboltokbanmert ezek segítenek megerősíteni minden egyes kis izmot.

Próbálj térdemeléses kitörést végezni, csinálj egy lábas guggolást vagy egyszerűen egyensúlyozz egy lábon, miközben gyakorlatokat végzel a felső testedre, mint amilyen a bicepszhajlítás és a felfelé kinyomás.

Van egy másik módja is annak, hogy formáld a hasizmodatmiközben edzed az egész tested: Tarts fel egy könnyű súlyt, mialatt a kitöréseket és a guggolásokat végzed.

Pihend ki magad A helyes étkezés és a rendszeres testmozgás segít kivédeni a stresszt és a hasi zsír lerakódását, de csak ha eleget alszol.

Mi a jellemzője? Az a tény, hogy a szubkután zsír és a hasi izmok első rétegének mögött található serózus membránban helyezkedik el. Az izomtónus is nagy jelentőséggel bír: a rugalmas izmok az alakot illeszkednek és vonzóvá teszik, még akkor is, ha a súlya valamivel nagyobb, mint az ideális. Minden rendben van Az izomtónus az izmok rugalmasságának mértéke. Ahhoz, hogy eljusson hozzá, először el kell szabadulnia a szubkután zsírból.

Az alvással való fukarkodás a stresszhormon, a kortizol-szint megemelkedését eredményezheti, a mély hasi zsírszint emelkedésével együtt. Kortyolgasd ezt a szuperitalt A zöld tea jót tesz a bőrödnek és segít a legyőzni a rákot — a legújabb kutatások azt állítják, hogy ráadásul hatásos a hasi zsírpárnák ellen is.

Gyorsan égessen zsírt a karjában.

A kutatók úgy gondolják, hogy a katekin segíthet felgyorsítani a zsír lebontását. Kövesd a tökéletes hasi edzést Hogy gyorsabban érj el eredményt, itt megtalálod az összes gyakorlattal kapcsolatos egészséges szokást és hasat csökkentő tippet, amit beépíthetsz az egész hetes edzéstervedbe.

Ha arra nincs időd, hogy mindent alkalmazz, akkor kezdd a kardio üléssel, majd add hozzá a teljes test erő-edzést és végül néhány ab gyakorlatot.