Alvás és fogyás

Alvó fogyás eredményei, A zsírégetés: hogyan segíthet az alvás? (1.)

Teljes éjszakás meditáció, mély alvás, pihenés 528HZ-en

Kezdőlap Az alváshiány így befolyásolja a súlyt Az elégtelen alvás negatívan befolyásolhatja az egészséget, és ez már nem titok. Egy amerikai tanulmány megerősíti, hogy az alváshiány megakadályozhatja a fogyást - és talán még a kövérséget is. Elegendő testmozgás, megfelelő étrend és rengeteg motiváció - a mérlegen szereplő szám még mindig nem akar lemenni.

Érdemes átgondolnia, mennyit és hogyan alszik. Vida Zsuzsanna, a JóAlvás Központ neurológus főorvosa, szomnológus egy friss tanulmányt elemezve az összefüggésekre hívta fel a figyelmet. Tanulmányukból ugyanis kiderült, hogy a nem elégséges mennyiségű alvás nem csak a magas vérnyomás és a cukorbetegség kialakulásának lehet rizikófaktora, de az elhízásé is. A kevés alvás vagyis ami rövidebb 7 óránál pedig sokak problémája: a Centers for Disease Control and Prevention szervezet szerint 3-ból 1 amerikait érint. Az angol kutatók azt kezdték el vizsgálni, néhány egyszerű, alvási szokásokkal kapcsolatos tanács segít-e az alvásidő növelésében.

Ennek okai változatosak lehetnek. A Penn State University amerikai tanulmánya az ismételt alváshiányt okozza a fogyás - vagy akár a súlygyarapodás - stagnálásáért. A tanulmány szerzői közzétették eredményeiket a Journal of Lipid Research folyóiratban. Ezért olyan fontos az alvás Nem számít, ha reggel rosszkedvű vagy korán kelsz - semmi sem működik alvás nélkül.

köpködni fog, hogy lefogy

A túl rövid éjszakai alvás következményei a csökkent koncentrációtól és a csökkent szellemi teljesítménytől a fokozott ingerlékenységig és izomfeszültségig terjednek. A hosszú távú alváshiány miatt a légzés, a szívverés, a vérnyomás, a testhőmérséklet, a hormonok, a keringés és más funkciók jelentősen összekeverednek - a test már nem tud megfelelően működni.

okos célok a fogyás példáihoz

Tehát nem csoda, hogy a túl kevés alvás az anyagcserére és alvó fogyás eredményei a zsírégetésre is negatív hatással lehet.

Hogyan befolyásolja az alváshiány az anyagcserét?

Gyakoribb, mint gondolnánk! Három napon át ágyban kellett maradniuk és súlytartó diétát tartaniuk.

A tanulmányban Orfeu Buxton kutatócsoportja, a Penn State bio-viselkedési egészségének professzora megvizsgálta az ismételt alváshiány hatásait 15 egészséges, 20 éves és idősebb férfiban. A vizsgálat résztvevői összesen tíz éjszakát töltöttek a pennsylvaniai Klinikai Kutatóközpontban.

hogyan lehet zsírot égetni a hasamon

Előtte egy héten keresztül minden este körülbelül tíz órát aludtak. Az alvás laboratóriumában a tesztalanyok ezután magas zsírtartalmú és kalóriatartalmú ételt kaptak lefekvés előtt, majd négy egymást követő napon át minden este csak öt órát aludtak. Ezen időszak után a kutatók azt is felmérték, hogy elegendő-e egy tízórás pihenő éjszaka ahhoz, hogy az anyagcsere az alvó fogyás eredményei után visszatérjen a kiindulási értékhez.

súlycsökkenés súlyos

Az elégtelen alvás befolyásolja a jóllakottság érzését A tanulmány eredményei egyértelművé teszik, hogy az alváskorlátozások magasabb inzulinszintet eredményeztek a tesztalanyokban. Ezenkívül a tartós alváshiány hatással volt a jóllakottság érzésére és a teszt személyek elégedettségére étkezés közben, ezért gyakran ettek a kelleténél több ételt.

a legjobb fogyási eljárás számomra

A tanulmányt vezető Kelly Ness a Penn State Akupunktúrás fogyás ára elmondta: "A résztvevők többsége szerint kevésbé érezte magát alváshiányban ugyanazon alvó fogyás eredményei után, mintha pihent volna. Normalizálja az anyagcserét, hogy utolérje az alvást?

Zsírégetés és alvás – Fogyjon éjjel!

A vizsgálat végén a résztvevők az alvás felzárkóztatásának egy hétvégéjét szimulálták, amelynek során éjszaka akár tíz órát is aludtak, hogy kiderítsék, normalizálódtak-e a metabolikus értékek. Valójában az anyagcsere az első éjszaka némileg javította a zsírégetést, de a második éjszaka után nem állt helyre teljesen az egészséges kiindulási szint helyreállítása érdekében.

A csodálatos mediterrán konyha A táplálkozástudósok régóta tudják, hogy az inzulinszint a fogyásban és a hízásban egyaránt fontos szerepet játszik, ám az ebből levont következtetések kevéssé voltak meggyőzőek. Olyan diétákat alkottak, amelyek vagy nem működtek, vagy hosszú távon egészségteleneknek bizonyultak.

Ezen eredmények alapján arra lehet következtetni, hogy az alvás korlátozott fázisai valójában jelentős anyagcsere-elmozdulásokhoz vezethetnek - és ezek azt mutatják, hogy az alváshiány és a súlygyarapodás valójában összefügg. Képgaléria: 11 tipp a jobb alváshoz.

miért hirtelen abbamaradt a fogyásom